Αρνήθηκαν τις κατηγορίες για παιδεραστία των παιδιών στο Ίλιον.

http://photopostsblog.com/wp-content/uploads/2009/04/stop-child-abuse7.jpgΑρνήθηκαν τις κατηγορίες για παιδεραστία ο ιερέας και ο συνταξιούχος της ΔΕΗ που κατηγορούνται ότι είναι δύο από τους πρωταγωνιστές της πρωτοφανούς υπόθεσης σεξουαλικής κακοποίησης των παιδιών στο Ίλιον.

Απολογούμενοι στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων προσπάθησαν, μάλιστα, να εμφανιστούν ως θύματα της φαντασίας των παιδιών ή σκευωρίας που στήθηκε σε βάρος τους.

«Έτρεχα για όλο τον κόσμο. Όλη τη ζωή μου την έφαγα στα κοινά», είπε ο συνταξιούχος της ΔΕΗ, συνδικαλιστής της ΝΔ, Αθανάσιος Κανάκης, ο οποίος, αφού ανέφερε πως λόγω της συνδικαλιστικής του δράσης (Πρόεδρος Συνταξιούχων της ΔΕΗ) «ήταν κάθε μέρα στις τηλεοράσεις», άφησε υπόνοιες πως έγινε στόχος δόλου από τότε που τον επισκέφτηκε στο σπίτι του ο Κ. Καραμανλής, το1999.

Όπως υποστήριξε, είχε γνωρίσει την Ειρήνη Τσονοπούλου το 2003 τέσσερις μήνες πριν πεθάνει ο άνδρας της, όταν δούλεψε ως καθαρίστρια στο σπίτι του πεθερού του και διαπίστωσαν ότι έλειπαν κάποια χρήματα από το σπίτι. Τότε, εκείνη του μίλησε για την άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία βρισκόταν και ο ίδιος, όπως είπε, προσφέρθηκε να της δίνει σχολικά είδη για τα παιδιά και ρούχα της κόρης του.

«Χρήματα δεν τους έδωσα ποτέ», υποστήριξε, αρνούμενος ότι προσπάθησε να απαγάγει το 11χρονο κορίτσι από το σχολείο, ισχυριζόμενος ότι «τον παγίδευσαν».

Επίσης, ο κατηγορούμενος αρνήθηκε κάθε ερωτική σχέση με την Ειρήνη Τσονοπούλου αλλά και ότι είχε αποπλανήσει ένα ακόμα κοριτσάκι στο εξοχικό του στο Λεωνίδιο.

Στην αθωότητά μου επέμεινε και ο ιερέας Σωτήρης Παπαδόπουλος. «Η ζωή μου όλη ήταν στην Εκκλησία», υποστήριξε στην απολογία του και αναφέρθηκε στο έργο του για την ενορία στην οποία υπηρετούσε. «Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το έγκλημα, γιατί για εμένα αυτό είναι έγκλημα. Αν έχουν συμβεί όλα αυτά, εύχομαι ο χρόνος για αυτά τα παιδιά να είναι γιατρός», είπε.

Αναφερόμενος στην Ειρήνη Τσονοπούλου, ισχυρίστηκε ότι τη γνώριζε από την ενορία, καθώς πήγαινε και έπαιρνε συσσίτιο... Στο σπίτι της οικογένειας, σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος στην απολογία του, είχε πάει 2 με 3 φορές όταν γεννήθηκαν τα παιδιά της οικογένειας για να τους διαβάσει ευχές. «Δε γνωρίζω και δεν μπορώ να σας πω για όσα λέει η μικρή Μαρία. Ίσως επειδή γνώριζε εμένα περισσότερο, είπε για μένα. Εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι ότι ίσως πρόκειται για φαντασία του παιδιού. Ίσως έμαθε και από τη γιαγιά της ότι σταματήσαμε να τους δίνουμε τρόφιμα και γι’ αυτό το είπε», υποστήριξε ο κατηγορούμενος και πρόσθεσε: «Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι παιδί το έχουνε βάλει να τα λέει αυτά». Επικαλούμενος τη συμπαράσταση της ενορίας του, ισχυρίστηκε ότι ταλαιπωρείται άδικα. «Εδώ και δύο χρόνια ζω ένα Γολγοθά και για το μόνο που είμαι ευχαριστημένος είναι ότι τον σταυρό αυτό δεν τον σηκώνω μόνος μου. Έχω δίπλα μου την οικογένειά μου και τους ενορίτες μου. Με στεναχωρεί όμως γιατί έγινε όλη αυτή η ιστορία...», είπε.


  Zougla.gr

Δημοσίευση σχολίου