"Το παιδί έχει φαντασία"


«Αλλαξαν ενορία και δεν μπορούσα πλέον να τους δίνω από το συσσίτιο της εκκλησίας μου, γι’ αυτό το λόγο η γιαγιά των παιδιών απείλησε ότι θα με τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί». Αυτό υποστήριξε χθες απολογούμενος ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας ο παπα-Σωτήρης, ο οποίος εμπλέκεται στην πολύκροτη υπόθεση παιδεραστίας στο Ιλιον με θύματα τρία ανήλικα αγγελούδια.

Ο παπα-Σωτήρης, που ιερουργούσε στην Παναγίτσα στο Ιλιον, αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται και απέδωσε την εμπλοκή του στη φαντασία του 11χρονου κοριτσιού, κόρης της συγκατηγορουμένης του Ειρήνης Τσονοπούλου. «Η ζωή μου όλη ήταν στην εκκλησία» υποστήριξε ο ιερέας περιγράφοντας το έργο του στην ενορία που υπηρετούσε, ενώ ανέφερε ότι γνώριζε τη συγκατηγορουμένη του και μητέρα του ανήλικου κοριτσιού από την ενορία και η σχέση που είχε μαζί της είναι η σχέση που έχει με όλους τους πιστούς. «Η Ειρήνη Τσονοπούλου ερχόταν στην ενορία μου και έπαιρνε συσσίτιο. Οταν μετακόμισαν όμως στο Ολυμπιακό Χωριό, δεν ανήκαν πλέον στους ενορίτες μας και δεν μπορούσαν να λαμβάνουν το συσσίτιό μας» είπε ο ιερέας και πρόσθεσε: «Δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να σας πω για όσα λέει το κοριτσάκι της. Επειδή γνώριζε εμένα περισσότερο είπε για μένα; Εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι ότι ίσως πρόκειται για φαντασία του παιδιού. Ισως έμαθε και από τη γιαγιά της ότι σταματήσαμε να τους δίνουμε τρόφιμα και γι’ αυτό το είπε» υποστήριξε ο κατηγορούμενος.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μα, λέτε να τα είπε το παιδί γι' αυτό; Το πιστεύετε εσείς;
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ: Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το παιδί το έχουνε βάλει να τα λέει αυτά.

Σε ερώτηση του εισαγγελέα της έδρας πώς είναι δυνατόν ένα 11χρονο κοριτσάκι να περιγράψει με κάθε λεπτομέρεια όσα αποτρόπαια έκανε στο παιδικό κορμί της ο κατηγορούμενος, εκείνος αρκέστηκε να πει ότι δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί το παιδί τα λέει όλα αυτά. «Εδώ και δύο χρόνια ζω ένα Γολγοθά, για το μόνο που είμαι ευχαριστημένος είναι ότι το σταυρό αυτό δεν τον σηκώνω μόνος μου. Εχω δίπλα μου την οικογένειά μου και τους ενορίτες μου. Με στεναχωρεί, όμως, γιατί έγινε όλη αυτή η ιστορία. Είμαι αθώος, δεν έχω καμία σχέση με αυτό το έγκλημα ούτε με τις κατηγορίες που μου αποδίδονται» είπε ο ιερέας.

Επίσης, χθες απολογήθηκε και ο συνταξιούχος της ΔΕΗ Αθανάσιος Κανάκης, ο οποίος κατηγορείται επίσης ότι βίαζε το 11χρονο κοριτσάκι καθώς και ότι εκμεταλλεύτηκε σεξουαλικά τα δύο ανήλικα παιδιά της οικογένειας που φιλοξενούνταν στο διαμέρισμα-κολαστήριο του Ιλίου. Ο Αθ. Κανάκης ζήτησε από τους δικαστές του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων να εξετάσουν με κάθε λεπτομέρεια την υπόθεση και τόνισε ότι έχει εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη. «Χρήματα δεν τους έδωσα ποτέ» υποστήριξε ο συνταξιούχος, ο οποίος αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι προσπάθησε να απαγάγει το 11χρονο κορίτσι από το σχολείο, υποστηρίζοντας ότι τον παγίδευσαν.
Espressonews.gr 

Δημοσίευση σχολίου