ΒΑΠΤΙΣΗ. ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ .













1)Απ'οταν γεννηθηκα
μπουμπουκι με φωναζουν
μου λενε οτι ειμαι ομορφη
και ολοι με θαυμαζουν!

Γι'αυτο θα ηθελα και εσεις
τη γνωμη σας να πειτε
μιας και κοπελα γινομαι
στη βαπτιση να'ρθειτε...


2)Ειμαι μια μικρουλα
ομορφη και νοστιμουλα
μπεμπα ολοι με φωναζουν
και πολυ με νευριαζουν.

Μου ειπαν θα με βαπτισουν
σαν νυφουλα θα με ντυσουν
και οι νονοι που μ'αγαπανε
τ'ονομα μου το κρατανε
και προσμενω μ'αγωνια
να το πουν στην εκκλησια!


3) Ελεγα πως τη γλιτωσα μα ασχημα τα νεα!
Βαπτιση μου ετοιμαζουν με μπολικη παρεα.
Μου'παν δεν ειναι τιποτα,ωραια θα περασω,
ρωτησα ομως και εμαθα και λεω να το σκασω.

Καλα καλα στα ψαλλουνε,σε γδυνουν,σε λαδωνουν
και στο νερο σε βαζουνε και το μαλλι σου κοβουν.
Δεν ξερω εσεις αν θα'ρθετε εγω θα εχω φυγει
αυτο το Σαββατο σαλπαρω για ταξιδι...



4) Είμαι μικρούλα
όμορφη και ζωηρούλα
μπέμπα όλοι με φωνάζουν
και πολύ με νευριάζουν.

Μου ΄πανε θα με βαπτίσουν
σα νυφούλα θα με ντύσουν
την ημέρα εδώ αυτή
θα με κάνουν χριστιανή.


5) ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΛΟΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ
 ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΑΜΑ ΜΕ ΔΙΧΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ
 ΧΕΙΛΑΚΙ ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΟ ΜΥΤΟΥΛΑ ΓΑΛΛΙΚΗ
 ΕΛΑΤΕ ΣΤΑ ΒΑΦΤΙΣΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ.
ΣΑΝ ΓΟΡΓΟΝΙΤΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΓΩ ΒΟΥΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΩ
ΧΩΡΙΣ ΣΟΥΤΙΕΝ ΧΩΡΙΣ ΜΑΓΙΟ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΩ.


6) ΣΩΜΑ ΕΧΩ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΟ
ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ!

ΣΑ ΓΟΡΓΟΝΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
ΕΓΩ ΒΟΥΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΩ
ΧΩΡΙΣ ΜΑΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΣΟΥΤΙΕΝ
ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΩ! 


7) ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΟΜΟΡΦΟΣ
ΜΕ ΛΑΜΠΕΡΑ ΜΑΤΑΚΙΑ
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝΕ
ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ
ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ
ΡΩΤΑΝΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ
ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ
ΣΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΗΣΩ.

Δημοσίευση σχολίου