Γιατί η μαμά μου να κάνει έκτρωση; Η απορία ενός εμβρύου.


Κάποιες φορές η μαμά μου φοβάται υπερβολικά...

... είτε γιατί είναι ανύπαντρη, είτε γιατί ο μπαμπάς μου δεν είναι μαζί της ή είναι κι αυτός φοβισμένος. Μπορεί να είναι πολύ νέα, να μην έχει τελειώσει τις σπουδές της και να μην έχει δουλειά ή ακόμα να αισθάνεται κάποια απειλή εγκατάλειψης ή αντιμετώπισης εχθρότητας. Ο ερχομός μου τής φαίνεται «βουνό».

Ξέρω ότι θέλει να αποφασίσει το καλύτερο και για τους δυό μας. Αλλά πώς θα γίνει αυτό; Στη σκέψη της, τα προβλήματα που θα έχει αν με κρατήσει συχνά της φαίνονται αξεπέραστα. Τα πράγματα δεν είναι πάντα εύκολα, το ξέρω... Όμως...


Πώς η μαμά μου θα αποφασίσει υπεύθυνα;

Κάποιος πρέπει να της μιλήσει για τις επιπτώσεις που θα έχει αν με αποχωριστεί με αυτό πού οι γιατροί λένε «διακοπή εγκυμοσύνης», δηλαδή άμβλωση / έκτρωση.

Αυτό θα είναι η δολοφονία μου, γιατί από την σύλληψή μου είμαι κανονικός άνθρωπος με ζωή, και μάλιστα μοναδικός σ’ ολόκληρο τον κόσμο.

Ωστόσο, πολλοί προσπαθούν να την πείσουν ότι η «διακοπή της κύησης» δεν είναι κάτι κακό – ειδικά αν είμαι πολύ μικρό... Συχνά η άμβλωση γίνεται χωρίς να έχει συνειδητοποιήσει η μαμά μου ότι, όπως έχει διαπιστώσει η ιατρική επιστήμη, από τη σύλληψή μου έχω ζωή.


www.unborn.gr

Δημοσίευση σχολίου